Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаОплата післяплатою (при отриманні в пункті самовивозу Нової пошти, або кур'єру служби). Комісія за накладений платіж становить 2% від суми замовлення + 20 грн за пересилання (здійснюється за рахунок клієнта) від 50 ₴ у поштомат — від 50 ₴ у відділення по Україні — від 50 ₴ кур'єром — від 85 ₴
- Магазини RozetkaЦей спосіб доставки можливий за умови пром-оплати і післяплати. Орієнтовні строки доставки — 3-7 днів. Більшість посилок доставляються до 5 днів, у великі міста — до 3 днів.
- УкрпоштаТариф «Укрпошта Стандарт»: 25 грн (в т.ч. ПДВ) - за замовлення до 15 кг та довжиною сторони не більше 70 см; 70 грн (в т.ч. ПДВ) - за замовлення від 15 до 30 кг та довжиною сторони не більше 70 см. Спеціальний тариф діє з 1.05.2021 по 30.09.2023 Термін доставки від 5 до 10 днів Тариф «Укрпошта Експрес» Наш партнер Укрпошта надає знижку 5% від базових розцінок на всі види відправок за тарифом «Укрпошта Експрес». • у відділення - від 35 ₴ • курʼєром - від 60 ₴
- Самовивіз
- Meest ПОШТАВідправка даним перевізником здійснюється тільки по 100% оплаті
Способи оплати
- Пром-оплата
- ПісляплатаТобто оплату здійсюєте ,безпосередньо, після перевірки Вашого замовлення, при виборі цієї доставки, враховуйте що, "Нова пошта" утримує 20грн +2% від суми Вашого замовлення.
- Оплата на рахунокПром.оплата
- Післяплати "Укрпошта"Накладений платіж. Тобто здійснюється, безпосередньо, після отримання товару
- Оплата за реквізитами 4441114457219929.Реквізити для оплати Карта Монобанк 4441114457219929
- ПісляплатаТо есть оплату производите непосредственно после проверки Вашего заказа при выборе этой доставки, учитывайте то, что "Новая почта" и "Укрпочта" удерживает 20грн +2% от суммы Вашего заказа.
Гарантія:
Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Обмен товара надлежащего качества потребителя
-если он не использовался
-если сохранен его товарный вид
-потребительские свойства,бирки,ярлыки
Условия обмена/возврата товара не надлежащего качества
-безвозмездное устранение недостатков товара в разумный срок
-возмещение расходов на устранение недостатков.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Обмен товара надлежащего качества потребителя
-если он не использовался
-если сохранен его товарный вид
-потребительские свойства,бирки,ярлыки
Условия обмена/возврата товара не надлежащего качества
-безвозмездное устранение недостатков товара в разумный срок
-возмещение расходов на устранение недостатков.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.